Overslaan en naar de inhoud gaan

Stemmen voor Esprix

Vanaf vandaag kan er gestemd worden voor de publieksprijzen van de Esprix, de jaarprijzen voor het beste werk in direct marketing en sales…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de van de Esprix staan alle 120 ingezonden campagnes met een toelichting. Tijdens deze Virtuele Kijkdagen kunnen in elke categorie twee stemmen worden uitgebracht voor de beste en de op een na beste campagne.

related partner content for mobile comes here

De publieksverkiezing duurt van 9 maart tot en met 21 maart. Elke twee dagen kunnen stemmers hun oordeel vellen over campagnes in de verschillende categorieën. De uitreiking van de Adforesult Publieksprijs is op 10 mei, tegelijk met de bekendmaking van de winnaars van de Esprix-vakprijzen.

De stem-agenda:

9 en 10 maart: dienstverlening business to consumer

13 en 14 maart: durables en non-profit

15 en 16 maart: dienstverlening business to business

20 en 21 maart: fast moving consumer goods en retail.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in