Overslaan en naar de inhoud gaan

Een toekomst verkenning door Nike en Google

Door Rudy Hoeboer van Crossing Signals
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Check en zie een toekomstverkenning van internet als marketing kanaal volgens Nike en Google. Nu snap ik ook meteen de reclame met Eric Cantona!

related partner content for mobile comes here

Google Nieuws zal een basis leggen en met nieuws komen van het WK voetbal. Verder is het aan de fans om de site verder in te vullen en er gezamenlijk iets moois van te maken. Het is nu nog beperkt tot een voorpagina en als je een gmail account hebt kun je je vast opgeven.

Ik ben heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken en hoe Nike zich hiermee wil profileren. De foto's van de spelers zijn in ieder geval allemaal Nike. Benieuwd hoever de fans hier in mee willen gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in