Overslaan en naar de inhoud gaan

VBAT doet rebranding TNT Post naar PostNL

VBAT heeft na een bureaucompetitie begin dit jaar het TNT Post account gewonnen. VBAT is hiermee verantwoordelijk voor de volledige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De officiële beursgang en lancering van het nieuwe merk vonden vandaag plaats.

related partner content for mobile comes here

Na de splitsing van TNT heeft PostNL een aangescherpte positionering gekozen.

De drie focusgebieden post, pakketten en e-commerce zijn de inspiratie geweest voor het nieuwe logo en de visuele identiteit ontwikkeld door VBAT.

VBAT spreekt van 'een dynamische oranje driehoek met de naam in herkenbaar Hollandse blauw en wit verrijkt met de Koninklijke kroon als symbool van Nationale trots'.

Eugene Bay, founding partner en voorzitter van VBAT: 'Dat het TNT Post-account ons gegund is op zo'n belangrijk keerpunt voor het postbedrijf, laat VBAT's kracht en reputatie zien als het gaat om merkontwikkeling. Wij creëren niet alleen een nieuwe identiteit voor de onderneming, maar werken ook aan de lancering van de nieuwe naam in een nieuwe markt. Het is een uniek en uitdagend project, om trots op te zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in