
De Eindhovense voetbalclub heeft het partnerschap met De Lage Landen met een 3-jarige overeenkomst uitgebreid. Freo is een merk van De Lage Landen. Het logo is achter op het shirt van PSV te zien bij alle wedstrijden in de Nederlandse competities.
Al enkele maanden geleden kwamen PSV en Philips overeen hun sponsorcontract te verlengen met 5 jaar. Overeengekomen is dat Philips voor op het shirt zal blijven staan en dat de achterkant van het shirt beschikbaar wordt gesteld aan een tweede shirtsponsor.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe Lage Landen verwacht dat het shirtsponsorschap een grotere naamsbekendheid zal opleveren voor Freo. De verstrekker van consumptieve kredieten wil verder groeien. Meer naamsbekendheid kan het merk daarbij helpen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee