Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe communicatieaanpak Prénatal

Een nieuwe look & feel, brede huis-aan-huis verspreiding van de folder in het verzorgingsgebied van de winkels (oplage 1.500.000), een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een nieuwe look & feel, brede huis-aan-huis verspreiding van de folder in het verzorgingsgebied van de winkels (oplage 1.500.000), een bredere doelgroep en aanscherping in assortimentsbeleid markeren de nieuwe communicatiestrategie van .

related partner content for mobile comes here

Voorheen verspreidde Prénatal haar brochure alleen via het magazine Wij Jonge Ouders in een oplage van 250.000. Verspreiding via Wij jonge ouders blijft naast de HaH verspreiding gehandhaafd.

Prénatal kiest voor verbreding naar andere doelgroepen dan alleen zwangere vrouwen omdat Prénatal breder relevant wil zijn, met 'meer leuke, modische baby- en positiekleding maar daarnaast ook veel leuke op het seizoen afgestemde accessoires. Hierdoor wordt Prénatal ook meer en meer een cadeauwinkel', aldus een persbericht van bureau Jump!, dat samen met Made of man verantwoordelijk is voor de koerswijziging en concretisering ervan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in