Overslaan en naar de inhoud gaan

SPOT introduceert Social TV Ratings

Spot publiceert maanlijks de 'Social TV Ratings', een overzicht van de tvprogramma’s die de meeste tweets genereren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gaat Spot doen in samenwerking met Remotely.tv.

related partner content for mobile comes here

De maandelijkse Social TV Ratings bevatten ranglijsten gebaseerd op het aantal tweets, het aantal twitteraars en een overzicht van de trending tv-topics.

Het sociale TV platform Remotely.tv verzorgt de rapportages. De maandelijkse Social TV Ratings worden na afloop van de maand online gepubliceerd op de website van SPOT (http://www.spot.nl/).

In de eerste rapportages van de Social TV Ratings is volgens Spot duidelijk te zien dat mannen veel twitteren over sportwedstrijden en films. Vrouwen twitteren graag over romantische comedies en vooral Goede Tijden, Slechte Tijden.

Top 10 TV Tweets doelgroep Totaal februari:

1 15-02-2013 20:30 The Voice Kids RTL 4 65.907
2 27-02-2013 20:45 KNVB : Ajax- AZ SBS 6 56.547
3 06-02-2013 19:50 Oefeninterland: NL - It SBS 6 51.810
4 13-02-2013 21:45 R. Madrid - M. United NL 3 35.606
5 23-02-2013 20:30 Najib Amhali RTL 4 33.478
6 14-02-2013 19:00 Ajax - S. Boekarest RTL 7 28.096
7 22-02-2013 20:30 Everybody dance now RTL 4 24.194
8 07-02-2013 20:30 Wie is de Mol? NL 1 23.871
9 20-02-2013 21:45 AC Milan - Barcelona NL 3 19.115
10 27-02-2013 18:20 PEC Zwolle - PSV SBS 6 16.697

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in