SPOT introduceert Social TV Ratings
Dat gaat Spot doen in samenwerking met Remotely.tv.
De maandelijkse Social TV Ratings bevatten ranglijsten gebaseerd op het aantal tweets, het aantal twitteraars en een overzicht van de trending tv-topics.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet sociale TV platform Remotely.tv verzorgt de rapportages. De maandelijkse Social TV Ratings worden na afloop van de maand online gepubliceerd op de website van SPOT (http://www.spot.nl/).
In de eerste rapportages van de Social TV Ratings is volgens Spot duidelijk te zien dat mannen veel twitteren over sportwedstrijden en films. Vrouwen twitteren graag over romantische comedies en vooral Goede Tijden, Slechte Tijden.
Top 10 TV Tweets doelgroep Totaal februari:
1 15-02-2013 20:30 The Voice Kids RTL 4 65.907
2 27-02-2013 20:45 KNVB : Ajax- AZ SBS 6 56.547
3 06-02-2013 19:50 Oefeninterland: NL - It SBS 6 51.810
4 13-02-2013 21:45 R. Madrid - M. United NL 3 35.606
5 23-02-2013 20:30 Najib Amhali RTL 4 33.478
6 14-02-2013 19:00 Ajax - S. Boekarest RTL 7 28.096
7 22-02-2013 20:30 Everybody dance now RTL 4 24.194
8 07-02-2013 20:30 Wie is de Mol? NL 1 23.871
9 20-02-2013 21:45 AC Milan - Barcelona NL 3 19.115
10 27-02-2013 18:20 PEC Zwolle - PSV SBS 6 16.697
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid