Koninklijke Inhaakwedstrijd Telegraaf
De Telegraaf organiseert een wedstrijd voor de beste inhaker rondom de troonswisseling. De creatieve winnaars krijgen vier tickets naar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De jury bestaat uit Lode Schaeffer (voorzitter ADCN), Jan Driessen (voorzitter BVA), Marc Oosterhout (voorzitter VEA) en Gonnie Spijkstra (TMG en inhaakexpert Verse Reclame). Zij beoordelen alle advertenties die in één van de speciale uitgaven rondom de troonswisseling staan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Telegraaf heeft al vaker wedstrijden georganiseerd voor de beste inhakers rondom oranje evenementen. Ditmaal wint het creatieve team vier vliegtickets naar Cannes en krijgt de adverteerder gratis plaatsing in De Telegraaf op Koningsdag 2014.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid