Reclamecampagne Q-music op televisie
Op 18 maart start Q-music met een televisiecampagne van drie weken. De deejays van het radiostation spelen de hoofdrol in de commercial.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om een imagocampagne die moet communiceren dat Q-music verrassende, interactieve hit-radio is met muziek en dj’s waar je energie en een positief gevoel van krijgt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Robert Bernink, marketing directeur van Q-musice: 'Dat positieve gevoel brengt Q-music over in deze nieuwe feel-good imago spot. Met de nieuwe campagne geeft Q-music betekenis aan de pay-off "Q is good for you".'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe commercial is gemaakt door Delight Agency.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid