Overslaan en naar de inhoud gaan

Nespresso: Clooney blijft

Ondanks het bericht dat zich vandaag via The Sun verspreidde, verklaart Nespresso aan Adformatie: George Clooney blijft brand ambassador…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nespresso ontkent het bericht dat George Clooney zou stoppen als gezicht van het exclusieve koffiemerk. meldde eerder deze week dat de acteur naar alle waarschijnlijkheid vervangen zou worden door Penelope Cruz. In een officieel holding statement ontkent Nespresso dit verhaal:

related partner content for mobile comes here

'George Clooney gaat door als de Nespresso brand ambassador. Hij werd in 2006 onze brand ambassador, op basis van een selectie door Nespresso Club Members. We hebben onlangs de zevende uitgave van onze campagne met George Clooney gelanceerd en zijn tevreden over de relatie die we over de jaren heen hebben opgebouwd.'

Op de vraag of het verhaal klopt dat Penelope Cruz George Clooney als brand ambassador in de toekomst zal gaan vervangen, kan Nespreso niet bevestigend antwoorden. 'Voor nu kunnen we alleen bevestigen dat George Clooney voorlopig brand ambassador blijft van Nespresso.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in