Overslaan en naar de inhoud gaan

Halbesma naar Van Gogh Museum

Milou Halbesma (45) is per 1 maart benoemd tot sectormanager publiekszaken bij het Van Gogh Museum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie is zij verantwoordelijk voor de afdelingen marketing, communicatie, publicaties, fondsenwerving & relatiebeheer, bezoekersservice, de Mesdag Collectie en Van Gogh Museum Enterprises. Ook wordt zij hiermee lid van het managementteam van het museum.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen jaren was Halbesma directeur van de Turing Foundation, het goede doelen-fonds van TomTom-mede-oprichter Pieter Geelen en diens vrouw. Daarvoor leidde Halbesma als hoofd Communicatie bij KWF Kankerbestrijding de herpositionering van het merk en maakte zij vele publiekscampagnes. Muesale ervaring deed ze op als marketingmanager bij het Centraal Museum in Utrecht, waar zij verantwoordelijk was voor de marketing rondom de heropening en van Panorama2000.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in