Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC Media: insights voor 15 branches

NRC Media wil zich meer profileren als ‘kennispartner’ voor adverteerders en mediabureaus en komt daarom met 15 brancherapporten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op kunnen adverteerders informatie over vijftien branches vinden. Deze brancherapporten, ‘Insight’, moeten inzichten bieden in omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen in specifieke sectoren.
De Insights zijn beschikbaar in de sectoren charitatief, energie, films en boeken, FMCG, horeca, luxury en lifestyle, opleiding en ontwikkeling, overheden en non-profit, retail en toerisme. Eerder al waren er al Insights voor de branches automotive, ‘consumentenelektronica, ICT & telecom’, financiële dienstverlening, kunst en cultuur en zakelijke dienstverlening.

related partner content for mobile comes here

Met de Insights wil NRC Media naar eigen zeggen ‘inspelen op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen, die gebaseerd is op feiten’. De inhoud is in opdracht van NRC Media samengesteld door Motivaction. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereikonderzoek) en DMS (Decision Makers Survey).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in