NRC Media: insights voor 15 branches
Op nrcmedia.nl/insights kunnen adverteerders informatie over vijftien branches vinden. Deze brancherapporten, ‘Insight’, moeten inzichten bieden in omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen in specifieke sectoren.
De Insights zijn beschikbaar in de sectoren charitatief, energie, films en boeken, FMCG, horeca, luxury en lifestyle, opleiding en ontwikkeling, overheden en non-profit, retail en toerisme. Eerder al waren er al Insights voor de branches automotive, ‘consumentenelektronica, ICT & telecom’, financiële dienstverlening, kunst en cultuur en zakelijke dienstverlening.
Met de Insights wil NRC Media naar eigen zeggen ‘inspelen op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen, die gebaseerd is op feiten’. De inhoud is in opdracht van NRC Media samengesteld door Motivaction. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereikonderzoek) en DMS (Decision Makers Survey).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid