Overslaan en naar de inhoud gaan

'Hamsteren!' beste radiocommercial januari

De Nederlandse consument beoordeelde de actiecommercial van Albert Heijn als beste.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de radiocommercial van de maand verkiezing van het Radio Advies Bureau (RAB) is 'Hamsteren!' dan ook op de eerste plaats geëindigd. Dat betekent dat de radiocommercial hiermee een nominatie op zak heeft voor de jaarlijkse publieksprijs die op 11 juni 2013 wordt uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

RAB analyseert dat de Nederlandse consument grote waardering heeft voor de commercial omdat de herkenbaarheid groot is: 'Albert Heijn adverteert al jaren consistent met de actie "Hamsteren!" en de daarbij behorende televisie en radiocommercials.' De radiocommercial wint met ruime voorsprong (zie tabel).

Albert Heijn wist de titel radiocommercial van de maand twee keer eerder binnen te slepen, in januari en juli 2012.

Op een tweede en derde plek eindigden respectievelijk de radiocommercial van Maggi Braadstomen (Nestlé) en Jamin Cupcakecup.

Klik op onderstaande tabel om te vergroten:

Beluister de commercials:
-
-
-

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in