Overslaan en naar de inhoud gaan

Gezocht: jonge marketeers die genomineerden Marketeer of the Year 2013 willen interviewen

Begin juni vindt de verkiezing van Marketeer of the Year 2013 plaats. Sinds een paar jaar zijn de NIMA Young Professionals betrokken bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reageer uiterlijk 1 maart, en misschien ben jij een van de tien professionals die de genomineerde voor de Marketeer of the Year 2013 interviewt!

related partner content for mobile comes here

Wat is het plan?
• Tien young professionals worden geselecteerd naar aanleiding van de respons op deze oproep.
• Als je geselecteerd bent, maak je een afspraak met de aan jou gekoppelde kanshebber op de titel.
• Tijdens deze sessie interview je de genomineerde en stelt hem/haar kritische vragen.
• Daarna breng je verslag uit richting het NIMA Young Professionals bestuur vóór 21 maart 2013.
• Je verslag wordt teruggekoppeld aan de jury van de Marketeer of the Year 2013, zodat zij samen met overige informatie zo objectief mogelijk tot een top drie kunnen komen om uiteindelijk de winnaar te benoemen.

Reageer vandaag nog!
Is interviewen jou op het lijf geschreven en kun jij je agenda op korte termijn vrijmaken om een van de tien genomineerden te ondervragen? Reageer dan vandaag nog! Stuur je CV met motivatie dan uiterlijk 1 maart naar {encode="nyp@nima.nl" title="nyp@nima.nl"}. Op 4 maart hoor je met welke genomineerde je een afspraak kunt inplannen. Misschien wordt jouw kandidaat wel de Marketeer of the Year 2013!

Uiteraard zijn alle interviewers van harte uitgenodigd om bij de verkiezing van Marketeer of the Year 2013 aanwezig te zijn!

De titel Marketeer of the Year ging eerder naar:
2012: Oscar Diele, Spil Games
2011: Imme Rog, Goede Doelen Loterij
2010: Ton van Eijk, Wehkamp
2009: Jan Willem Sieburgh, Rijksmuseum
2008: René Repko, Hema

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in