Nivea campagne: Stress Protect
Nivea gebruikt candid camera’s op een Duits vliegveld om stresssituaties te creëren waarbij een deodorant maar al te goed van pas komt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wachtenden in de lounge van vliegveld Hamburg worden door een acteur erop gewezen dat ze gezocht worden door de autoriteiten. De slachtoffers krijgen een krant te zien met hun foto als wanted person.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tegelijkertijd wordt hetzelfde verhaal uitgezonden op de televisies in de lounge als breaking news en wordt het aangekondigd via het PA systeem van het vliegveld. Zodra het stress niveau stijgt, is de redding nabij: de Stress Protect deodorant van Nivea.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBekijk de campagne hier:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid