Het effect van nrc.next
De tv-commercial vormt de aftrap voor de herlancering van nrc.next. De copy: ‘Sommige effecten zijn nu eenmaal nog net wat sterker dan andere. En dat kun je nu zelf ervaren, vijf volle weken lang, voor maar 10 euro. Want wie de vernieuwde nrc.next leest, die wordt gezien en gehoord.’
Stephan Pröpper van TheBrandHotel: ‘De commercial is de opmaat van een langlopende campagne waarin we het effect van het lezen van nrc.next verbeelden en verwoorden. In de eerste commercial “spelen” we zonder schroom met het feit dat sommige effecten nu eenmaal nog net iets groter zijn dan andere.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Creatie: Romy Garnaat, Stephan Pröpper, Peter Clercx
Strategie: Stephan Pröpper, Romy Garnaat
Producer: Nienke Postmus
Regisseur: Peter Molle
D.O.P: Luc Brefeld
Geluid: Nick Smith, Soundability
Productie: Cellusion Films
Postproduktie: Glassworks
Klant: Xavier van Leeuwe, Matthijs van de Peppel, Hans Nijenhuis
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid