Overslaan en naar de inhoud gaan

Haute couture moet fris verkopen

(GB) De lancering van Trop50, een frisdrank van Tropicana (PepsiCo), gaat gepaard met de presentatie van een design jurkje dat het merk een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trop50 is een frisdrank met 50 procent minder suiker en calorieën dan fruitsap dankzij het gebruik van zoetstof. Om het drankje op de markt te zetten, is samenwerking gezocht met de Londense designer Richard Nicoll. Nicoll creëerde een beperkte oplage van zijn ontwerp, gebaseerd op zijn bekende Stella t-shirt jurkje.

related partner content for mobile comes here

Wie een van de 50 jurkjes wil hebben (a 555 Britse pond), kan deze aanschaffen op atelier-to-go.com. Of naar een pop-up store in Carnaby Street in Londen gaan. Alle winst van de verkoop gaat naar Fashion Targets Breast Cancer.

Bron: Marketing Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in