Haute couture moet fris verkopen
(GB) De lancering van Trop50, een frisdrank van Tropicana (PepsiCo), gaat gepaard met de presentatie van een design jurkje dat het merk een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Trop50 is een frisdrank met 50 procent minder suiker en calorieën dan fruitsap dankzij het gebruik van zoetstof. Om het drankje op de markt te zetten, is samenwerking gezocht met de Londense designer Richard Nicoll. Nicoll creëerde een beperkte oplage van zijn ontwerp, gebaseerd op zijn bekende Stella t-shirt jurkje.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wie een van de 50 jurkjes wil hebben (a 555 Britse pond), kan deze aanschaffen op atelier-to-go.com. Of naar een pop-up store in Carnaby Street in Londen gaan. Alle winst van de verkoop gaat naar Fashion Targets Breast Cancer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid