C&A naar DDB en Tribal DDB


DDB & Tribal wonnen de pitch die was uitgeschreven onder bureaus uit het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Duitsland. Het eerste creatieve werk voor C&A - multimediaal - verschijnt naar verwachting dit voorjaar.
Het account komt van TaskForce Agency dat sinds 2007 de gehele campagne voor de Europese markt maakte en daarvoor vijf jaar de campagne voor de Nederlandse markt. Het is een aderlating voor het bureau, erkent CSD/partner Bram de Leeuw. 'Er is een nieuwe executive board benoemd en vrij snel daarna hebben ze een pitch uitgeschreven. Dat was niet iets wat wij zagen aankomen en er was ook geen directe aanleiding voor. Hans Burgers en ik beraden ons op hoe we met het bureau verder gaan, want dit was onze grootste klant.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEva Ziegler, brand and marketing director van C&A Europa, zegt: 'Op dit moment gaat C&A een nieuwe fase in en zijn wij bezig ons merk naar een hoger niveau te tillen. Deel van ons plan is om onze communicatiestrategie te veranderen van push naar pull.
C&A heeft meer dan 1500 winkels in twintig Europese landen en ontvangt online meer dan twee miljoen bezoekers per dag. De retailer, met hoofdkantoor in Düsseldorf, is in 1842 opgericht in Nederland door de broers Clemens en August Brenninkmeijer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid