Overslaan en naar de inhoud gaan

Gaat Nivea te ver met haar "stresstest" viral?

Vorige week lanceerde Niveau Duitsland de viral video "StressTest" op Youtube waarin nietsvermoedende mensen op het vliegveld ineens als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De video is grappig en doet het met bijna 3 miljoen views aardig. Hoe zou jij zelf reageren is de vraag die je bekruipt bij het kijken er van. Als er één ding is wat ik zeker weet, is dat ik het zelf als 'voortvluchtige' niet echt grappig zou vinden. Het is namelijk een regelrechte prank die beter bij America's Funniest homevideo's zou passen dan bij een merk als Nivea. Maar misschien wil Nivea meer het bijtertje worden onder de verzorgingsproducten, getuige hun campagne uit 2011.

related partner content for mobile comes here

Het 'verrassen' van klanten wordt steeds vaker gedaan, denk bijvoorbeeld aan en wat recenter . Het was sterker en sympathieker geweest om mensen te helpen in een situatie die je NIET zelf hebt gecreëerd. Bijvoorbeeld op één van de talloze momenten waarop je echt eventjes in de stress zit. Zoals bij het opgaan voor je rijbewijs, examens en bruiloften. Maar dat was waarschijnlijk niet spannend genoeg geweest...

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in