Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee aan het trendonderzoek Interne Communicatie

De tweede editie van het trendonderzoek Interne Communicatie gaat van start. Het gaat in op de taken, tijdsverdeling en de interne klanten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tweede editie van het trendonderzoek Interne Communicatie gaat van start. Het gaat in op de taken, tijdsverdeling en de interne klanten van de communicatieprofessional. Wie meedoet (klik ) krijgt een schat aan relevante benchmarkgegevens.

related partner content for mobile comes here

Wie kan deelnemen aan het trendonderzoek?
Iedere (interne) communicatieprofessional is welkom om deel te nemen aan het Trendonderzoek Interne Communicatie. Dit onderzoek gaat vooral over het takenpakket, de tijdsverdeling en de interne klanten van de communicatieprofessional. De vragenlijst bestaat uit 30 vragen en invullen duurt ongeveer 15 minuten. Je gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt.

Waarom meedoen?
15 minuten is even een investering maar verschaft een goed inzicht in dit snel ontwikkelende stuk van ons vakgebied. Het levert jou dan ook relevante benchmarkgegevens op. Wellicht als input voor je eigen interne communicatiebeleid en -plannen.

Vervolgonderzoek
Als vervolg op de survey voeren we een kwalitatief onderzoek uit door interviews te houden. Zo verdiepen we de resultaten van de online vragenlijst. Voor het kwalitatieve deel van het trendonderzoek zijn we ook op zoek naar deelnemers. Je kunt aan het eind van de enquête aangeven of je hieraan wilt deelnemen of contact opnemen met Suzanne Janssen van Universiteit Twente door te mailen naar s.janssen@utwente.nl

Wie zijn de onderzoekers?
Dit onderzoek wordt verzorgd door Vakblad Communicatie, Involve – specialisten in interne communicatie - en Universiteit Twente. Zij hebben het initiatief voor dit onderzoek genomen in 2011, dit is het tweede trendonderzoek IC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in