
Rode lijnen zijn dat marketeers meerjarenplannen maken en dat de investeringen verhoogd worden. Mobiel wordt langzaamaan volwassen en daardoor onstaan er kansen voor strategische investeringen.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens
1. Marketeers zullen beseffen dat ‘mobiel’ voor verandering zorgt in hun marketingaanpak.
2. Tablet zullen de grootste kortetermijn-disruptors zijn.
3. Mobiele platformen zullen als katalysator fungeren voor de volgende stap in ‘connected experiences’
4. Goede analytics die de big data kunnen interpreteren, zullen smart apps meer kracht geven.
5. Mobiel zal een leidende rol spelen in het betrekken en aanspreken van consumenten in opkomende markten.
6. Mobiel is gebaat bij formelere organisaties, processen en bestuur.
7. Leidende marketeers zullen ‘mobiel weer zelf gaan doen’ en niet langer overlaten aan bureaus.
8. De rol van mobiele marketingmanager wordt belangrijker.
9. De juiste strategische mix van personeel wordt belangrijker.
10. Marketinguitgaven zullen groeien, vooral om mobiele diensten in de markt te zetten.
Forrester verwacht ook dat sommige mobiele trends zullen teleurstellen. Bijvoorbeeld geen grote doorbraken als het gaat om bijvoorbeeld NFC en indoor-positionering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee