Overslaan en naar de inhoud gaan

Top10 mobiele trends 2013

In de aanloop naar Mobile World Congress komt Forrester met de top10 mobiele trends voor dit jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rode lijnen zijn dat marketeers meerjarenplannen maken en dat de investeringen verhoogd worden. Mobiel wordt langzaamaan volwassen en daardoor onstaan er kansen voor strategische investeringen.

related partner content for mobile comes here

1. Marketeers zullen beseffen dat ‘mobiel’ voor verandering zorgt in hun marketingaanpak.
2. Tablet zullen de grootste kortetermijn-disruptors zijn.
3. Mobiele platformen zullen als katalysator fungeren voor de volgende stap in ‘connected experiences’
4. Goede analytics die de big data kunnen interpreteren, zullen smart apps meer kracht geven.
5. Mobiel zal een leidende rol spelen in het betrekken en aanspreken van consumenten in opkomende markten.
6. Mobiel is gebaat bij formelere organisaties, processen en bestuur.
7. Leidende marketeers zullen ‘mobiel weer zelf gaan doen’ en niet langer overlaten aan bureaus.
8. De rol van mobiele marketingmanager wordt belangrijker.
9. De juiste strategische mix van personeel wordt belangrijker.
10. Marketinguitgaven zullen groeien, vooral om mobiele diensten in de markt te zetten.

Forrester verwacht ook dat sommige mobiele trends zullen teleurstellen. Bijvoorbeeld geen grote doorbraken als het gaat om bijvoorbeeld NFC en indoor-positionering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in