(Campagne) KNVB & Unilever: Koelste Team van NL


Unilever is KNVB-supplier én partner in het sportiviteit & respect-programma. Unilevermerk Lipton Ice Tea en de KNVB kiezen aan het eind van de tweede seizoenshelft, het ‘Koelste Team’ uit het amateurvoetbal.
Via de KNVB-Facebookpagina kunnen teams sinds 11 februari kenbaar maken waarom juist zíj het Koelste Team uit de competitie zijn. Belangrijkste vraag: hoe houden zij binnen en buiten het veld hun hoofd koel?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet 'Koelste Team van Nederland' gaat, onder begeleiding van juryleden Ronald de Boer en Giovanni van Bronckhorst, met Oranje naar de WK-kwalificatiewedstrijd Turkije-Nederland.
Milena van Not, head of sponsoring van Unilever: ‘Samen met de KNVB willen we ons richten op de positieve voorbeelden in het voetbal. Daarom zetten wij met Lipton Ice Tea in op het belonen van ‘koel’ gedrag: hou je hoofd koel en los sportieve strijd ook op een sportieve manier op.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid