Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) KNVB & Unilever: Koelste Team van NL

KNVB lanceerde onlangs de ‘Zonder Respect Geen Voetbal’-campagne. Unilever doet mee.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever is KNVB-supplier én partner in het sportiviteit & respect-programma. Unilevermerk Lipton Ice Tea en de KNVB kiezen aan het eind van de tweede seizoenshelft, het ‘Koelste Team’ uit het amateurvoetbal.

related partner content for mobile comes here

Via de kunnen teams sinds 11 februari kenbaar maken waarom juist zíj het Koelste Team uit de competitie zijn. Belangrijkste vraag: hoe houden zij binnen en buiten het veld hun hoofd koel?

Het 'Koelste Team van Nederland' gaat, onder begeleiding van juryleden Ronald de Boer en Giovanni van Bronckhorst, met Oranje naar de WK-kwalificatiewedstrijd Turkije-Nederland.

Milena van Not, head of sponsoring van Unilever: ‘Samen met de KNVB willen we ons richten op de positieve voorbeelden in het voetbal. Daarom zetten wij met Lipton Ice Tea in op het belonen van ‘koel’ gedrag: hou je hoofd koel en los sportieve strijd ook op een sportieve manier op.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in