KETEL1 lanceert storytelling-campagne
KETEL1, gaat jongeren bereiken met storytelling. Het Nederlandse jenevermerk, start ‘Het verhaal van..’. Een videocampagne die,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De eerste release uit de reeks video’s is een 1,5 minuut durende, storytelling video waarin de Nederlandse zanger Joshua Nolet van de band Chef’Special wordt geportretteerd. Joshua is een ver lid van de jeneverstokers-familie Nolet; de producent van het Nederlandse merk KETEL1.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne, die via social media wordt verspreid, draagt KETEL1’s kernwaarden krachtig karakter, eigentijds vakmanschap en pure authenticiteit uit en moet een jonge doelgroep aanspreken.
KETEL1 verhoogt haar social media activiteiten en maakt zich dit jaar zichtbaar op festivals en evenementen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid