Overslaan en naar de inhoud gaan

Gekochte vriendschap

Een mailtje van #1 Social Marketing, met als onderwerp Cheap Facebook Fans. "Buy GUARANTEED Facebook Fans, Twitter Followers and YouTube…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het mailtje ronkt verder door:
- Safely delivered, absolutely no risk!
- Order processed within 24 hours or less!
- Manually Promoted by experts not bots/software involved
- High-Quality service.
Mijn eerste reactie is er van ongeloof: wie zou dit nou willen? Maar ja, wanneer je wordt afgerekend op het aantal 'likes', 'vrienden'of 'retweets' en het wil niet zo vlotten met door jou bedachte social media activiteiten, dan is de verleiding misschien wel groot. Tegelijkertijd kan ik me niet voorstellen dat een analyse één niveau dieper er gelijk voor zorgt dat je als nog door het ijs zakt.

related partner content for mobile comes here

Wie kent er voorbeelden van pagina's, accounts die op deze manier proberen omhoog te kruipen in de populariteitslijsten? Het lijkt me een aardig begin voor een discussie over actuele communicatie-ethiek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in