Overslaan en naar de inhoud gaan

Lot Keijzer cmo Vente-Exclusive.com

Lot Keijzer is de nieuwe chief marketing officer bij modesite en -community Vente-Exclusive.com. Zij zal de marketingstrategie voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lot Keijzer is de nieuwe chief marketing officer bij modesite en -community . Zij zal de marketingstrategie voor Vente-Exclusive.com en Yaminta verder uitbouwen.

Keijzer werkte als director marketing Solutions Benelux voor LinkedIn, startte en stond aan het hoofd van Twist, een digital agency en was interactive director voor de mediabureaus Kobalt en Universal Media. En ze was columniste bij Tijdschrift voor Marketing.

Lot Keijzer: ‘Voor Vente-Exclusive.com liggen er zowel op het vlak van online als offline marketing veel kansen. De verdere positionering van het merk, de ontwikkelingen in m-commerce, de evolutie van sociale media en groeiende interactie met onze community geven ons heel wat uitdagingen om aan te pakken.’

Leden van Vente-Exclusive.com kunnen online bekende kleding- & lifestyle-merken kopen. ‘Door rechtsreeks met modemerken samen te werken, kan Vente-Exclusive.com leden merkartikelen aanbieden tegen sterk gereduceerde prijzen’, aldus de site. De community heeft twee miljoen leden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in