Overslaan en naar de inhoud gaan

HUNT lanceert Business activation cards

Activatiebureau HUNT lanceert traditionele visitekaartjes met een call to action. De voorzijde wordt gebruikt voor bedrijfsgegevens en de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Ondanks de groei van social media, lijkt het of we de gewoonte van het uitwisselen van kaartjes niet van ons af kunnen schudden. Ze blijven nuttig als eerste indruk, fysieke reminder en informatiedrager. HUNT heeft er nog een functie aan toegevoegd: een call to action. Visitekaartjes worden eerder bewaard als ze een absolute waarde vertegenwoordigen.' aldus Arjan Ribbe, oprichter van HUNT.

related partner content for mobile comes here

Ieder visitekaartje heeft een activatiecode. Hiermee kan de ontvanger gebruik maken van korting of een cadeau claimen. Verder kan HUNT zien of de relatie iets met de bon gedaan heeft. Heineken Experience, Van Moof en Greetz hebben al een aanbod op de visitekaartjes van HUNT staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in