Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen lanceert slowmercial

Onderzoek wijst uit dat 80% van alle uitgestelde kijkers via digitale tv reclameblokken bij voorkeur doorspoelt. DDB en Volkswagen lanceren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ter promotie van de nieuwe Beetle Cabrio ontwikkelden ze samen de slowmercial.

related partner content for mobile comes here

De slowmercial is een statische tv-spot die zowel werkt bij live- als fastforward viewing. De kijker krijgt de Beetle Cabrio dertig seconden in beeld, terwijl de voice-over inspeelt op de verschillen tussen live en delayed viewing. Ook wie het reclameblok doorspoelt, krijgt de auto met bijhorende boodschap gedurende enkele seconden te zien.

Onlangs publiceerde een lijst met Vlaamse series die het vaakst uitgesteld worden bekeken. Niet toevallig zal de slowmercial te zien zijn voor, tijdens en na deze toppers. Met dit formaat slaagt Volkswagen erin om in vergelijking tot een normale spot tot 50% meer kijkers te bereiken binnen de beoogde doelgroep.

De televisiespot maakt deel uit van de Happy Drivers Day-campagne. Naast de slowmercial staat ook een radio-, print- en outdoor-campagne op het programma, een DM-actie en online bannering.

Volkswagen Beetle Slowmercial - Introduction

Volkswagen Beetle Cabrio - Slowmercial (Nld)

Bureau: DDB Brussel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in