Samsung kiest Media Republic
Media Republic won Samsung na een pitch waaraan ook Saatchi&Saatchi/Arc, Quince, Combinatie van Factoren en Make meededen. Hiervoor werkte Samsung samen met verschillende bureaus.
De eerste uiting die Media Republic afleverde in samenwerking met 2010 en Bitmove, is een interactieve abri die in Amsterdam en Utrecht te zien is. De abri haakt in op de Olympische Spelen. Passanten kunnen een virtuele schanssprong maken. Het resultaat is een filmpje dat kan worden doorgestuurd naar jezelf of naar vrienden. De actie maakt deel uit van een Olympische reclamecampagne van Samsung. De speciaal geprepareerde ‘SkiAbri’s’ van exploitant JCDecaux worden zo ingezet om het Olympische Pakket met de telefoons Omnia Qwerty en de Omnia II (uitgerust met Olympische widget) onder de aandacht te brengen. De campagne heeft als thema ‘Experience the Olympics, wherever you are’.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe abri’s zijn uitgerust met een interactief touchscreen dat er (in combinatie met de poster) uitziet als de Samsung Omnia Qwerty en beschikken over twee webcams op verschillende hoogtes, zodat ook kinderen een virtuele skisprong kunnen maken.
Credits
Opdrachtgever: Samsung Mobile
Bureau: Media Republic & 2010amsterdam ism Bitmove
Klant: Erwin van der Valk, Caroline Teengs, Sanne Troost
Account: Ivo Bakhuys (Media Republic), Jessica Iken (Bitmove),
Strategie & Creatie: Bas Verhart, Joost Sipkema, Mischa Schreuder, Ramon Stalenhoef (Media Republic ism 2010amsterdam)
Uitwerking en productie: Bitmove
RTV: Spark Creative Works (Rupert Britton)
Media: JCDecaux Innovate, Starcom
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid