
Voor de bekende Red Bull-campagne klopt Red Bull nu eens niet aan bij haar reclamebureau. Vanaf maandag 1 Maart kan 'iedereen die zich creatief voelt' tot 1 april een script inzenden via www.redbullbepaalhetverhaal.nl.
Ingezonden scenario’s moeten passen binnen het format waarmee het merk bekend is geworden: de geanimeerde hoofdfiguur, die zich steeds uit een lastige situatie redt met behulp van Red Bull. En dat in 15 seconden. Van de leukste inzendingen wordt een radio- of tv-commercial gemaakt, die gedurende een aantal weken voorbijkomt. Degene die wint, wordt betrokken bij de productie.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftWie niet kan wachten, kan al eerder zijn verhaal kwijt via www.boomerangcreate.nl. Boomerang Create heeft de contest opgenomen in haar aaanbod van creatieve opdrachten. Deelname via Boomerangcreate.nl sluit 1 maart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee