Overslaan en naar de inhoud gaan

Meedenken over campagne Red Bull

Red Bull laat in samenwerking met Boomerang Create Nederland meedenken over een nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de bekende Red Bull-campagne klopt Red Bull nu eens niet aan bij haar reclamebureau. Vanaf maandag 1 Maart kan 'iedereen die zich creatief voelt' tot 1 april een script inzenden via .

related partner content for mobile comes here

Ingezonden scenario’s moeten passen binnen het format waarmee het merk bekend is geworden: de geanimeerde hoofdfiguur, die zich steeds uit een lastige situatie redt met behulp van Red Bull. En dat in 15 seconden. Van de leukste inzendingen wordt een radio- of tv-commercial gemaakt, die gedurende een aantal weken voorbijkomt. Degene die wint, wordt betrokken bij de productie.

Wie niet kan wachten, kan al eerder zijn verhaal kwijt via . Boomerang Create heeft de contest opgenomen in haar aaanbod van creatieve opdrachten. Deelname via Boomerangcreate.nl sluit 1 maart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in