Meedenken over campagne Red Bull


Voor de bekende Red Bull-campagne klopt Red Bull nu eens niet aan bij haar reclamebureau. Vanaf maandag 1 Maart kan 'iedereen die zich creatief voelt' tot 1 april een script inzenden via www.redbullbepaalhetverhaal.nl.
Ingezonden scenario’s moeten passen binnen het format waarmee het merk bekend is geworden: de geanimeerde hoofdfiguur, die zich steeds uit een lastige situatie redt met behulp van Red Bull. En dat in 15 seconden. Van de leukste inzendingen wordt een radio- of tv-commercial gemaakt, die gedurende een aantal weken voorbijkomt. Degene die wint, wordt betrokken bij de productie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWie niet kan wachten, kan al eerder zijn verhaal kwijt via www.boomerangcreate.nl. Boomerang Create heeft de contest opgenomen in haar aaanbod van creatieve opdrachten. Deelname via Boomerangcreate.nl sluit 1 maart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid