Kruidvat heeft weer Folder van het Jaar
In de top 10 van de wekelijkse huis-aan-huis folders wordt de Kruidvat-folder op de voet gevolgd door de folders van MediaMarkt en Lidl. Dit blijkt uit een overzicht van het wekelijkse online-onderzoek foldervandeweek.nl dat in opdracht van Netwerk VSP wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau Q&A Research en Consultancy.
Kruidvat voert voor het vierde achtereenvolgende jaar de ranglijst van Nederlandse huis-aan-huis folders aan. De retailer verdient de titel 'Folder van het Jaar' omdat de folder volgens de consument producten bevat die tegen scherpe prijzen worden aangeboden. Dit blijkt, net als vorig jaar, de belangrijkste reden voor consumenten te zijn om een folder te waarderen.
Folders in de categorie 'supermarkten en slijterijen' worden het best gewaardeerd en meest gelezen, zij leveren vier titels in de top 10 'Folder van de Week'. De populariteit van deze categorie is dit jaar ten opzichte van 2008 verder gestegen. Gemiddeld geeft 80 pct van de panelleden aan dat ze folders in deze categorie leest. Van alle warenhuizen komt de folder van de Hema als beste uit de bus en is de folder van Praxis het meest populair binnen het aanbod van doe-het-zelf en tuin-folders.
Top 10 Folder van de Week 2009
1. Kruidvat
2. Mediamarkt
3. Lidl
4. Dirk v/d Broek
5. Blokker
6. Praxis
7. Aldi
8. Etos
9. Hoogvliet
10. Hema
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid