Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat heeft weer Folder van het Jaar

De folder van drogisterijketen Kruidvat is wederom uitgeroepen tot de Folder van het Jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de top 10 van de wekelijkse huis-aan-huis folders wordt de Kruidvat-folder op de voet gevolgd door de folders van MediaMarkt en Lidl. Dit blijkt uit een overzicht van het wekelijkse online-onderzoek dat in opdracht van Netwerk VSP wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau Q&A Research en Consultancy.
Kruidvat voert voor het vierde achtereenvolgende jaar de ranglijst van Nederlandse huis-aan-huis folders aan. De retailer verdient de titel 'Folder van het Jaar' omdat de folder volgens de consument producten bevat die tegen scherpe prijzen worden aangeboden. Dit blijkt, net als vorig jaar, de belangrijkste reden voor consumenten te zijn om een folder te waarderen.
Folders in de categorie 'supermarkten en slijterijen' worden het best gewaardeerd en meest gelezen, zij leveren vier titels in de top 10 'Folder van de Week'. De populariteit van deze categorie is dit jaar ten opzichte van 2008 verder gestegen. Gemiddeld geeft 80 pct van de panelleden aan dat ze folders in deze categorie leest. Van alle warenhuizen komt de folder van de Hema als beste uit de bus en is de folder van Praxis het meest populair binnen het aanbod van doe-het-zelf en tuin-folders.

related partner content for mobile comes here

Top 10 Folder van de Week 2009
1. Kruidvat
2. Mediamarkt
3. Lidl
4. Dirk v/d Broek
5. Blokker
6. Praxis
7. Aldi
8. Etos
9. Hoogvliet
10. Hema

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in