Publieke zenders op 34 pct in week 25
De publieke zenders behaalden in week 25 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,0 pct.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,2 pct en de SBS-zenders 14,0 pct. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 40,2 pct, RTL Nederland 27,0 en SBS 16,1. Nederland 1 was met 28,8 pct marktleider in het avondtijdvak. RTL4 had 17, 1 pct en SBS 8,8.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In week 25 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 182 minuten. Het best bekeken programma was de kwartfinale op het EK tussen Engeland en Italië (gisteravond) met 3.636.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid