Britse marketeers onzekerder over hun baan
Er zijn meer marketeers in Groot-Brittannië die zich onzekerder over hun werk voelen. Vanwege de staat van de Britse economie maken velen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit poll gehouden door het bureau EMR dat zich specialiseert in recruitment van marketeers.
In september 2011 was 86 procent nog zeker over zijn baan, nu is dat 54 procent van de 500 ondervraagden.
20 procent geeft aan zich ‘heel onzeker’ te voelen, tegenover twee procent in september.
MarketingWeek meldt dat dit somber beeld volgt op de somber verwachtingen over de groei van economie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar hoewel meer marketeers zich onzeker voelen, zijn er nog altijd meer zelfverzekerde marketeers dan bange.44 procent voelt zich wel veilig in de baan, 54 procent geeft aan zich erg veilig in het huidige werk te voelen.
Bron MarketingWeek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid