Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands kraanwatermerk: krnwtr

Voor de promotie van het drinken van - Nederlands - kraanwater hebben twee ondernemers een merk ontwikkeld: krnwtr
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee jonge ondernemers uit Amsterdam, Tetsuro Miyazaki en Tom Niekamp, willen kraanwater weer terug op de kaart zetten en hebben hiervoor ‘krnwtr’ ontwikkeld: 'een duurzaam alternatief voor dure en milieuonvriendelijke bronwaters'. Met het eerste merk voor Nederlands kraanwater willen ze kraanwater 'weer de waardering geven die het verdient en een vuist maken tegen bronwatermerken van bedrijven als Danone, Coca-Cola en Nestlé'.

related partner content for mobile comes here

Miyazaki: “Onbewust blijven we reclame maken voor de grote bronwaterfabrikanten en krijgt kraanwater niet de waardering die het verdient. Door je plastic flesje in te ruilen voor een krnwtr-fles maak je een statement voor duurzaamheid, en stimuleer je je omgeving om hetzelfde te doen.' De initiatiefnemers zeggen dat steeds meer restaurants en bedrijven water uit -karaffen schenken. 'We willen kraanwater in de horeca op de (menu)kaart krijgen, gratis of tegen een kleine vergoeding. Zo is het voor iedereen duidelijk. Want niets is zo vervelend als je om water vraagt dat de ober antwoord "plat of bruisend"?’, zegt Niekamp. Deze zomer is krnwtr ook verkrijgbaar op diverse festivals.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in