Overslaan en naar de inhoud gaan

Piece of Work met Mattias Schut (Czar)

Waarom komen Ali B. en zijn vrienden zo natuurlijk over in de T-Mobile-campagne? Creatief en regisseur Mattias Schut vertelt er alles over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waarom komen Ali B. en zijn vrienden zo natuurlijk over in de T-Mobile-campagne? Creatief en regisseur Mattias Schut vertelt er alles over in deze aflevering van Piece of Work, en ook waarom de campagne een Lamp had verdiend.

related partner content for mobile comes here

Schut legt uit hoe voor iedere commercial binnen de T-Mobile-campagne voor Etcetera alles op alles wordt gezet om live conversaties tussen de vrienden mogelijk te maken.

Schut laat verder zien welke film hem tot tranen toe roerde en wie heer en meester zijn in het geven van diepgang aan bizarre karakters. Zijn All Time Favorite commercial werd gemaakt door Spike Jonze. Piece of Work is een productie van Adformatie en Big Shots. De presentatie is in handen van Susanne van Nierop.

Mattias Schut refereert in de uitzending aan het onderstaande fragment:
Shoarmapapa
http://youtu.be/joU5YeeLsSQ

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in