Overslaan en naar de inhoud gaan

Beckers' kroketten-buzz tijdens EK

Beckers laat 1.000 mensen rundvleeskroketten en loempia’s testen tijdens het EK 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf 30 mei krijgen 1.000 snack- en voetballiefhebbers de kans om de snacks gratis uit te proberen. Iedereen die thuis een frituur heeft staan en die mee wil doen met dit project, kan zich inschrijven op de site van wom-bureau

related partner content for mobile comes here

Degenen die de strenge selectie doorkomen, krijgen de kroketten en loempia’s gratis thuisbezorgd. Het project loopt tot 13 juli.

Naar eigen zeggen werden de rundvleeskroketten van Beckers als beste getest (vergeleken met de kroketten van Dobben, Mora en Albert Heijn), maar kan het merk nog wel wat bekendheid gebruiken.

Beckers hoopt met deze actie dus op meer word-of mouth. Tegelijkertijd moeten de gebruikerservaringen meer informatie opleveren voor nieuwe snackinnovaties.

Altijd leuk om even terug te kijken: in 2009 probeerde de snackfabrikant het met deze commercials:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in