Beckers' kroketten-buzz tijdens EK


Vanaf 30 mei krijgen 1.000 snack- en voetballiefhebbers de kans om de snacks gratis uit te proberen. Iedereen die thuis een frituur heeft staan en die mee wil doen met dit project, kan zich inschrijven op de site van wom-bureau trnd
Degenen die de strenge selectie doorkomen, krijgen de kroketten en loempia’s gratis thuisbezorgd. Het project loopt tot 13 juli.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaar eigen zeggen werden de rundvleeskroketten van Beckers als beste getest (vergeleken met de kroketten van Dobben, Mora en Albert Heijn), maar kan het merk nog wel wat bekendheid gebruiken.
Beckers hoopt met deze actie dus op meer word-of mouth. Tegelijkertijd moeten de gebruikerservaringen meer informatie opleveren voor nieuwe snackinnovaties.
Altijd leuk om even terug te kijken: in 2009 probeerde de snackfabrikant het met deze commercials:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid