Overslaan en naar de inhoud gaan

Intratuin wint Folder Vakprijs

Intratuin is uitgeroepen tot winnaar van de Folder Vakprijs 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De folders van Intratuin (bureau: Jump!) steken er volgens de vakjury boven uit. 'De kleuren van de bloemen en planten spatten van de pagina’s, er is veel aandacht voor allerlei tuin-gerelateerde attributen en er is volop ruimte voor inspiratie. Of het nu gaat om het van bloemen en planten voorzien van je balkon of dakterras, moederdagcadeautjes, buitenkeukens, ‘musthaves voor de groene veranda’ of ‘kerst in geuren en kleuren’, het wordt in de Intratuin-folder met veel smaak en aandacht gepresenteerd.'

related partner content for mobile comes here

Naast Intratuin waren ook V&D, Hema en Hubo genomineerd. De eerste twee werden geroemd vanwege de consistentie in kwaliteit. Beide retailers hadden de vakprijs al eens gewonnen. Hubo (bureau: Pluspoint) ging naar huis met de nieuw in het leven geroepen 'runner up prijs'. Deze is bedoeld voor adverteerders die met hun communicatiestrategie en de folder als belangrijke uiting daarin uit het niets lijken te komen en waarvan de jury nog veel verwacht.

Aan de folder wordt jaarlijks 600 mln besteed. De merkfabrikanten besteden daarnaast bijna 850 mln jaarlijks om in die folder te komen.

Voor de toekenning van de Folder Vakprijs is een vakjury samengesteld, die onder voorzitterschap staat van Charles Borremans. De uitreiking was vanmiddag in Haarlem tijdens de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in