Intratuin wint Folder Vakprijs
De folders van Intratuin (bureau: Jump!) steken er volgens de vakjury boven uit. 'De kleuren van de bloemen en planten spatten van de pagina’s, er is veel aandacht voor allerlei tuin-gerelateerde attributen en er is volop ruimte voor inspiratie. Of het nu gaat om het van bloemen en planten voorzien van je balkon of dakterras, moederdagcadeautjes, buitenkeukens, ‘musthaves voor de groene veranda’ of ‘kerst in geuren en kleuren’, het wordt in de Intratuin-folder met veel smaak en aandacht gepresenteerd.'
Naast Intratuin waren ook V&D, Hema en Hubo genomineerd. De eerste twee werden geroemd vanwege de consistentie in kwaliteit. Beide retailers hadden de vakprijs al eens gewonnen. Hubo (bureau: Pluspoint) ging naar huis met de nieuw in het leven geroepen 'runner up prijs'. Deze is bedoeld voor adverteerders die met hun communicatiestrategie en de folder als belangrijke uiting daarin uit het niets lijken te komen en waarvan de jury nog veel verwacht.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAan de folder wordt jaarlijks 600 mln besteed. De merkfabrikanten besteden daarnaast bijna 850 mln jaarlijks om in die folder te komen.
Voor de toekenning van de Folder Vakprijs is een vakjury samengesteld, die onder voorzitterschap staat van Charles Borremans. De uitreiking was vanmiddag in Haarlem tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid