Overslaan en naar de inhoud gaan

Fanta houdt een flessenjacht

Frisdrankmerk Fanta begint een actie waarin jongeren worden uitgedaagd zoveel mogelijk ‘virtuele Fantaflessen’ te verzamelen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe ‘Taste Me If You Can’-reclame van Fanta is te zien hoe het karaktertje Andy op zijn skateboard zijn Fantafles uit de handen van zijn vrienden weet te houden. ‘Maar lukt het hem ook om aan de Nederlandse tieners te ontsnappen nu deze worden uitgedaagd de jacht op de onweerstaanbare smaak van Fanta te openen?’, meldt Fanta in het persbericht. Fanta heeft bijna 400 virtuele Fantaflessen verstopt die punten waard zijn en een mogelijke plek in de finale op zaterdag 2 juni in Walibi Holland. De negen jongeren die de komende drie weken de meeste virtuele flessen verzamelen, strijden die dag tijdens om de hoofdprijs.

related partner content for mobile comes here

Online zijn de flessen te vinden op Facebook, Hyves, Google, YouTube en verschillende websites. Offline kan men ze tegekomen in posters op straat, bij Fanta-samplinglocaties en in restaurants van Subway en op de website van de broodjeszaak. Karakter Andy geeft dagelijks hints en tips over de locaties van de Fantaflessen via .

De actie gaat 1 mei van start en loopt tot en met 22 mei 2012.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in