Nieuwe AH-directie voor snelle Europese groei
Ook speelt de aangekondigde overgang van 82 winkels naar het Albert Heijn-merk een belangrijke rol. Sander van der Laan is benoemd tot Algemeen Directeur (Chief Executive Officer) binnen het nieuwe team. Van der Laan: ' We gaan nog gerichter werken aan de groei van Albert Heijn in Nederland en de ons omringende landen. De nu doorgevoerde vereenvoudiging van de organisatie stelt ons in staat om op alle fronten de allerbeste service te verlenen en onze groeidoelstellingen sneller en beter te realiseren. De aankondiging dat Albert Heijn de komende tijd 82 winkels aan zijn winkelnetwerk in Nederland kan toevoegen, is daarbij een extra bewijs van onze groeikracht.'
(Internationale) groei-initiatieven op het gebied van supermarkten, gemakswinkels en online hebben met name het merk Albert Heijn als basis. Denk aan de nieuwe winkels in België en de voorgenomen start van Albert Heijn to go in Duitsland (Nordrhein Westfalen). De regie óp en aansturing ván alle Albert Heijn-activiteiten zijn nu in handen van één directieteam.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaCees van Vliet is aangesteld als directeur winkels & distributie, Casper Meijer is directeur merchandising. De functie van directeur marketing & format wordt binnenkort ingevuld. Albert Voogd is als directeur nieuwe markten verantwoordelijk voor strategische initiatieven in de ons omringende landen en met het uitrollen van de nieuwe formule van Albert Heijn to go. Chris Dik is benoemd als financieel directeur (CFO) en Luc de Baets is benoemd als directeur human resources & business services.
Sander van der Laan combineert zijn nieuwe rol met die van COO Ahold Europe. Ook Chris Dik en Luc de Baets blijven actief in de directie van Ahold Europe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid