Overslaan en naar de inhoud gaan

Laatste kans: inzenden voor Van Speijk Innovatie Arena

13 en 14 juni Er gebeurt veel in communicatieland en gelukkig wordt er ook door velen intussen weer meer geïnnoveerd. De lijst van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

13 en 14 juni Er gebeurt veel in communicatieland en gelukkig wordt er ook door velen intussen weer meer geïnnoveerd. De groeit prettig door.

related partner content for mobile comes here

Het belooft een mooie strijd met LIVE pitches van de innovators te worden in de Van Speijk Innovatie Arena op Marcom. Het programma biedt naast de live pitches ook boeiende lezingen over innovatie:

13 juni:
Presentaties van Ron van der Jagt (partner Reputatiegroep en voorzitter Logeion), Dagan Cohen (oprichter Upload Cinema en winnaar Van Speijk Innovatie Prijs) en Irene Koel (eigenaar Bloei,creative innovation). De presentaties worden gevolgd door live pitches en een aansluitende publieksstemming.

14 juni:
Jeff Gaspersz, professor of Innovation Management bij Nyenrode. Hij geeft praktische adviezen hoe de professional zijnkansgericht denken kanversterken en tot doorbraak-ideeën kan komen.
FINALE live pitches door de drie beste innovators uit de voorrondes, aansluitend kiest de expertjury de winnaar van de Van Speijk Innovatie Prijs 2012.

Waarom meedoen?
De beste 15 innovaties kunnen live pitchen in de arena en krijgen:
• Naamsbekendheid
• Exposure op de speciale MarCom Innovatie website, in de MARCOM special en tijdens de live pitches op MARCOM zelf
• Live contact met geïnteresseerden

De winnaar krijgt:
• De Van Speijk Innovatie Prijs
• Innovatie-incubator sessie waarbij een aantal VMC- experts en de winnaar een dagdeel elkaar nieuwe inspiratie brengen
• Bekendmaking via de media van Adformatie Groep
• Interview in Adformatie
• De winnaar krijgt pitchkans op het "business angels netwerk" podium van Nextstage waar innovators en financiers elkaar ontmoeten

De Van Speijk Innovatie Prijs richt zich op bedrijven en innovators met als core business het realiseren van creatie, productie en/of distributie van communicatieproducten en -uitingen.

Heb je of ken je zelf een aansprekende innovatie in communicatie uit 2011 of van dit jaar, meld je dan vóór 30 april a.s. aan bij of mail naar
.

De Van Speijk Innovatie Arena en de Innovation Playground op Marcom zijn een samenwerking tussen Adformatie Groep, BrandFuel,Energizing Brands! en de Van Speijk Innovatie Prijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in