Pr-bureau niet voor publiciteit
De voornaamste reden waarom bedrijven een pr-bureau inhuren is niet, zoals velen verwachten om publiciteit te genereren. Uit een onderzoek…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De tijd dat pr-bureaus vooral werden geacht hun knipwerk goed voor elkaar te hebben is echt voorbij. Pr-bureaus worden gezien als strategische partner, aldus Bill Collins van de Worldcom Public Relations Group. Dit internationale consortium van onafhankelijke PR bureaus houdt elk kwartaal een onderzoek onder zijn wereldwijde netwerk. Als redenen om met een bureau in zee te gaan kwamen uit de bus:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
1. strategisch denken – 42%
2. publiciteit – 14%
3. marketingcommunicatie – 11%
4. kennisleiderschap – 6%
5. evenement-ondersteuning – 6%
6. media tours – 2%
7. issue- en crisismanagement – 2%
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid