Overslaan en naar de inhoud gaan

Pr-bureau niet voor publiciteit

De voornaamste reden waarom bedrijven een pr-bureau inhuren is niet, zoals velen verwachten om publiciteit te genereren. Uit een onderzoek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tijd dat pr-bureaus vooral werden geacht hun knipwerk goed voor elkaar te hebben is echt voorbij. Pr-bureaus worden gezien als strategische partner, aldus Bill Collins van de Worldcom Public Relations Group. Dit internationale consortium van onafhankelijke PR bureaus houdt elk kwartaal een onderzoek onder zijn wereldwijde netwerk. Als redenen om met een bureau in zee te gaan kwamen uit de bus:

related partner content for mobile comes here

1. strategisch denken – 42%
2. publiciteit – 14%
3. marketingcommunicatie – 11%
4. kennisleiderschap – 6%
5. evenement-ondersteuning – 6%
6. media tours – 2%
7. issue- en crisismanagement – 2%

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in