Overslaan en naar de inhoud gaan

Rebranding voor Hotelplan

Een van de grootste touroperators in Nederland, Hotelplan uit Rijswijk, heeft na een bureaucompetitie gekozen voor het Haagse bureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De opdracht bestaat onder meer uit het ontwikkelen van een nieuwe corporate identity en een nieuwe communicatiestrategie, het genereren van meer naamsbekendheid en het introduceren en positioneren van een nieuw productconcept. De rebranding vloeit voort uit de nieuwe strategie waarvoor Hotelplan heeft gekozen in de veranderende markt van reisaanbieders. Hotelplan richt zich voortaan naast de verkoop van pakketreizen op het aanbeiden van zelf samen te stellen vakantiereizen. Bovendien start Hotelplan in de loop van 2004 met rechtstreekse verkoop aan consumenten via de website, naast de verkoop via reisbureaus. Zodoende start Hotelplan met meer consumentgerichte communicatie, naast de huidige business-to-business communicatie met de reisbureauwereld. De eerste nieuwe uitingen zullen in het laatste kwartaal van 2004 het licht zien.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in