Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick Stal leidt Interbrand

Patrick Stal (1981) is benoemd tot Managing Director van Interbrand Amsterdam. Hij volgt Max Raison op en wordt daarmee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stal werkt sinds begin 2009 bij Interbrand Amsterdam en het bureau bevestigt met zijn benoeming de ambities om zowel de strategische als de creatieve capaciteiten van het bedrijf verder te laten groeien.

related partner content for mobile comes here

hij stond de afgelopen drie jaar aan de wieg van de herpositionering van Interbrand Amsterdam. Toen Stal in 2009 als strateeg bij het bureau kwam tijdens het hoogtij van de bankencrisis was het bureau voornamelijk ingesteld op design executie. Sinds die tijd heeft het bureau een transitie doorgemaakt en levert het een scala aan diensten die merkwaardering, merkstrategie en merkidentiteit omvatten.

De afgelopen tijd heeft Interbrand Amsterdam merken zoals ABN AMRO, Asics, Heineken, maar ook bijvoorbeeld Stichting Natuur & Milieu aan zijn klantenlijst toe kunnen voegen. Hiervoor heeft het bedrijf zowel merkstrategische als creatieve opdrachten vervuld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in