Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

ABN Amro, SNS Bank en Triodos Bank zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2011.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij zullen hun case presenteren op de , 1 december in Utrecht. De genomineerden zijn ieder al winnaar in hun eigen categorie. In de categorie ‘introductie van een nieuw product/dienst/concept’ is dit ABN Amro, in de categorie ‘herintroductie/herpositionering van een bestaand product/dienst’ gaat het om: SNS Bank en in de categorie ‘marketingactie/campagne gericht op de vergroting van marktaandeel’ gaat de nominatie naar Triodos.

related partner content for mobile comes here

ABN Amro
ABN Amro lanceerde deze zomer de voor iPhone en iPad.

Jessica Niewierra, directeur internet & mobiel ABN Amro: ‘De app is zo ontworpen dat de besturing intuïtief is en de combinatie met het visuele aspect maakt de app nog gemakkelijker voor de gebruiker. We verwachten dat het mobiele gebruik dit jaar het gebruik van internetbankieren gaat overtreffen.’

Triodos Bank
Triodos Bank introduceerde in het najaar van 2010 het thema: ‘Volg je hart. Gebruik je hoofd. . Roel Welsing, hoofd marketing: ‘Een bijzondere toon voor een bank, die we doorvoeren in opiniërende en agenderende campagnes – die de cultural creative telkens weer weet te raken.’

SNS Bank
heeft in 2007 veranderingen ingezet, waarbij de roots van de bank het vertrekpunt zijn. Arie Koornneef, directeur Marketing: 'Aan de basis stond de visie dat de mogelijkheden voor banken om te concurreren op prijs en product beperkter werden. Dit betekende dat de bediening van de klant zich steeds meer zou moeten richten op distributie en servicemogelijkheden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in