Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend
Zij zullen hun case presenteren op de Nationale Dag Financiële Marketing, 1 december in Utrecht. De genomineerden zijn ieder al winnaar in hun eigen categorie. In de categorie ‘introductie van een nieuw product/dienst/concept’ is dit ABN Amro, in de categorie ‘herintroductie/herpositionering van een bestaand product/dienst’ gaat het om: SNS Bank en in de categorie ‘marketingactie/campagne gericht op de vergroting van marktaandeel’ gaat de nominatie naar Triodos.
ABN Amro
ABN Amro lanceerde deze zomer de app mobiel bankieren voor iPhone en iPad.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaJessica Niewierra, directeur internet & mobiel ABN Amro: ‘De app is zo ontworpen dat de besturing intuïtief is en de combinatie met het visuele aspect maakt de app nog gemakkelijker voor de gebruiker. We verwachten dat het mobiele gebruik dit jaar het gebruik van internetbankieren gaat overtreffen.’
Triodos Bank
Triodos Bank introduceerde in het najaar van 2010 het thema: ‘Volg je hart. Gebruik je hoofd. Triodos Bank’. Roel Welsing, hoofd marketing: ‘Een bijzondere toon voor een bank, die we doorvoeren in opiniërende en agenderende campagnes – die de cultural creative telkens weer weet te raken.’
SNS Bank
SNS Bank heeft in 2007 veranderingen ingezet, waarbij de roots van de bank het vertrekpunt zijn. Arie Koornneef, directeur Marketing: 'Aan de basis stond de visie dat de mogelijkheden voor banken om te concurreren op prijs en product beperkter werden. Dit betekende dat de bediening van de klant zich steeds meer zou moeten richten op distributie en servicemogelijkheden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid