Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw logo VS voor wereldwijde campagne

De Corporation for Travel Promotion - het Amerikaanse toerismebureau - heeft voor het eerst in zijn geschiedenis een uniform merk met een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gebeurde tijdens de internationale persconferentie van “Brand USA”. Brand USA is een non-profitorganisatie met als missie het promoten van internationaal toerisme naar Amerika. Travel & Tourism vertegenwoordigt in Amerika de grootste en snelst groeiende dienstensector en omvatte in 2010 1,8 miljoen banen.

related partner content for mobile comes here

Met een budget van 200 miljoen dollar is het doel van de nieuwe marketingcampagne om de internationale reiziger Amerika als reisbestemming te laten (her)ontdekken, niet alleen met een nieuwe naam maar ook met een nieuw logo. De letters USA zijn in het nieuwe logo opgebouwd uit een kleurrijk stippenpatroon. Het achterliggende idee is dat niet een enkel ding, zoals bijvoorbeeld de vlag, Amerika definieert, maar dat juist de interactie en de ervaringen van de bezoeker zelf zijn of haar American Experience bepalen.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in