Nieuw logo VS voor wereldwijde campagne
Dat gebeurde tijdens de internationale persconferentie van “Brand USA”. Brand USA is een non-profitorganisatie met als missie het promoten van internationaal toerisme naar Amerika. Travel & Tourism vertegenwoordigt in Amerika de grootste en snelst groeiende dienstensector en omvatte in 2010 1,8 miljoen banen.
Met een budget van 200 miljoen dollar is het doel van de nieuwe marketingcampagne om de internationale reiziger Amerika als reisbestemming te laten (her)ontdekken, niet alleen met een nieuwe naam maar ook met een nieuw logo. De letters USA zijn in het nieuwe logo opgebouwd uit een kleurrijk stippenpatroon. Het achterliggende idee is dat niet een enkel ding, zoals bijvoorbeeld de vlag, Amerika definieert, maar dat juist de interactie en de ervaringen van de bezoeker zelf zijn of haar American Experience bepalen.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid