Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is de USP van: de nieuwe Andrélon Droogshampoo

Hoe vaker je je haar wast, hoe harder je talgklieren vet gaan aanmaken op je hoofdhuid. Veel vrouwen weten dit van hun kapper en wassen hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voila. Andrélon introduceert Droogshampoo. Een spray waarmee je haren kunt ‘wassen’ zonder water. De kleine merken hebben de markt voor Droogshampoo al een tijdje opgewarmd en nu is het zover. Het grote Andrélon neemt het stokje graag over. Droogshampoo frist je haar op, zorgt dat het vet bij de wortels wordt opgenomen en geeft het haar weer veerkracht, sterker nog, volgens de Andrélon commercial krijgt je vrouw er zelfs ADHD van. Top. En leuk ook.
Tot zover mijn mannenlogica. Ik ging met vrouwen over dit nieuwe product praten. Droogshampoo kennen ze wel. Dat is vooral handig als je geen tijd hebt, beweren ze. Dat je ’s avonds na het werk nog uit moet en echt niet meer kan gaan douchen. Oké, riep ik, maar Andrélon heeft al eerder op het insight tijd (mannen moeten lang op hun vrouw wachten) de Direct Effect Crèmes geïntroduceerd. Klopt, maar die Crèmes gebruik je bij voorkeur na het wassen. 1 – 0 voor Droogshampoo. Ik laat het product zien. De verschijningsvorm verwart de dames, want het is een hoge spraybus. Dit design brengt hen meteen in de wereld van haarlak, het ziet eruit als een verzorgend product. En zo ruikt het ook, volgens mijn panel. Dat op de spraybus de tekst Verrassend Volume eerder opvalt dan Droogshampoo helpt ook niet. Nu maar hopen dat het in alle winkels als eenzame en opvallende spraybus tussen de shampoos komt te staan, om zich zichtbaar los te zingen van de 1001 bestaande Styling-producten. En de commercial die ik zag?
Hij is leuk, hij belooft fris haar, veerkracht, een boost.. maar ja, dat beloven alle haarverzorgende merken. De commercial vertelt mij helemaal niets over het vetoplossende vermogen van Droogshampoo. De enige USP die dit product echt onderscheidend en relevant maakt ten opzichte van de rode, bloederige zee aan Volume producten wordt op tv niet genoemd. Die hebben ze er voor de 35 seconden versie knap uitgeknipt.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in