Overslaan en naar de inhoud gaan

SAN zet 1.999 campagnes online

De SAN gooit haar archieven open. De 1.999 beste campagnes van de afgelopen zes jaar staan vanaf nu online in het SANARCHIEF.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met één muisklik is terug te vinden wat de afgelopen jaren aan campagnes is gemaakt, in woord en beeld. De campagnes zijn onderverdeeld in elf categorieën, inclusief informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie en concept. Stefan Wink is advertising manager bij Rabobank Nederland. In zijn rol van bestuurslid en commissievoorzitter innovatie & pr bij de SAN begeleidde hij de ontwikkeling van het archief. ‘Zie het als SAN 2.0’, zegt Wink. ‘Als SAN zijn we druk bezig een bijdrage te leveren aan het communicatievak. Doel van de SAN is niet het uitreiken van prijzen, maar adverteerders met elkaar in gesprek te laten gaan en van elkaar te laten leren. We zien schitterende cases langskomen en cases die minder goed zijn, maar waarvan je dus veel kunt leren. Doel van het archief is om al deze cases te ontsluiten.’

related partner content for mobile comes here

Het maakt deel uit van de vernieuwde website van de . Een andere verbetering is dat het de laatste vijf SAN Jaarboeken nu ook online staan, compleet met doorbladersysteem. Verder is de productie van het jaarboek verder geautomatiseerd. Pagina’s reserveren gebeurt nu ook online. Inzenden gaat volledig digitaal.

Lees meer over het SANARCHIEF in Adformatie 44.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in