War Child 'vrienden commercial' gaat vanavond in première


De tv-commercial die hier is te zien, is het sluitstuk van de campagne The Power of Friendship, die begin oktober van start ging. Mensen werden gevraagd vriend te worden van War Child en een foto te uploaden op warchild.nl. Met een persoonlijke videoboodschap konden ze vervolgens anderen uit hun netwerk vragen om ook Friend te worden en War Child te helpen door mee te doen in de commercial.
Het resultaat is vanavond op de buis te zien. I242 vrienden van War Child roepen de tv-kijker op om zich net als zij in te zetten voor de hulporganisatie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Power of Friendship campagne is volledig gesponsord en wordt vanaf vandaag uitgezonden op Discovery Channel, 13thStreet, Eurosport, MTV en op FOX. Vanaf januari zetten War Child en Universal Media in op free-exposure bij meer grote landelijke tv-zenders.
Bureau: Doom en Dickson.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid