Wehkamp beste marketingbedrijf 2011


Wehkamp.nl heeft deze avond de Nima Award voor Beste Marketingbedrijf 2011 gewonnen. De retailer won het van de andere genomineerden: KLM en Jumbo.
De online retailer uit Zwolle had het afgelopen jaar de beste marketingperformance laten zien, aldus de vakjury. Juryvoorzitter Rene Repko: ‘Wehkamp.nl is vooral succesvol in het inspelen op de wensen en behoeften van de klant. De klant speelt de centrale rol. Wehkamp.nl is een sterk Nederlands merk en heeft een van de grootste turn arounds gemaakt die we kennen in de Nederlandse marketing. Ze hebben een goed track record op het gebied van innovatie. Denk hierbij aan samenwerking zoals het Wehkamp.nl radiokanaal en recent de samenwerking met Piet Hein Eek.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe prijzen werden uitgereikt bij Miele Inspirience Center in Vianen. De 3 genomineerden moesten daar hun case pitchen voor het aanwezige publiek, dat daarna een stem mocht uitbrengen. Deze stemmen bepaalden voor 25 procent de einduitslag.
KLM won in de categorie Beste Digitale Marketing. In de categorie Duurzaam ondernemen ging de prijs naar retailer Plus, en Seats2Meet won de prijs voor Klantgericht Ondernemen.
Vorig jaar won Bavaria de prijs voor Beste Marketingbedrijf, het jaar daarvoor Sensation (ID&T).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid