Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp beste marketingbedrijf 2011

Wehkamp.nl heeft deze avond de Nima Award voor Beste Marketingbedrijf 2011 gewonnen. De retailer won het van de andere genomineerden: KLM…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft deze avond de voor Beste Marketingbedrijf 2011 gewonnen. De retailer won het van de andere genomineerden: KLM en Jumbo.

related partner content for mobile comes here

De online retailer uit Zwolle had het afgelopen jaar de beste marketingperformance laten zien, aldus de vakjury. Juryvoorzitter Rene Repko: ‘Wehkamp.nl is vooral succesvol in het inspelen op de wensen en behoeften van de klant. De klant speelt de centrale rol. Wehkamp.nl is een sterk Nederlands merk en heeft een van de grootste turn arounds gemaakt die we kennen in de Nederlandse marketing. Ze hebben een goed track record op het gebied van innovatie. Denk hierbij aan samenwerking zoals het Wehkamp.nl radiokanaal en recent de samenwerking met Piet Hein Eek.'

De prijzen werden uitgereikt bij Miele Inspirience Center in Vianen. De 3 genomineerden moesten daar hun case pitchen voor het aanwezige publiek, dat daarna een stem mocht uitbrengen. Deze stemmen bepaalden voor 25 procent de einduitslag.

KLM won in de categorie Beste Digitale Marketing. In de categorie Duurzaam ondernemen ging de prijs naar retailer Plus, en Seats2Meet won de prijs voor Klantgericht Ondernemen.

Vorig jaar won Bavaria de prijs voor Beste Marketingbedrijf, het jaar daarvoor Sensation (ID&T).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in