Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenberry wint Communicator Award

Met de campagne Uit ‘t hart voor PostNL heeft Greenberry een Communicator Award (Award of Excellence) gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Greenberry won de award in de categorie ‘Online Advertising & Marketing’. De Communicator Award is de internationale prijs voor de beste en meest innovatieve campagnes wereldwijd. Dit jaar reikte de International Academy of Visual Arts de prijs voor de negentiende keer uit. Eerder dit jaar won Greenberry al een Internet Advertising Award (IAC) met de campagne.

related partner content for mobile comes here

Uit ’t hart liet mensen die alles online delen de kracht van echte post ervaren. Centraal in de campagne stond . Met een slim taalfilter verzamelde de site alle emoties die mensen deelden via social media. Elke dag werd het mooiste bericht verrast met echte post. Alle reacties werden dan overgeschreven op echte kaarten, en persoonlijk bezorgd door Nicolette van Dam.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

from on .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in