Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch PR Group matchmaker tussen klant en bureaus

De Dutch PR Group gaat zich toeleggen op het matchmaken. Het richt zich voortaan primair op het selecteren en aansturen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bart Maussen, directeur van de Dutch PR Group: ‘Nu onze branche onder druk staat en opdrachtgevers hun budget zien slinken, zien zij nu mogelijkheden om hun communicatie lean & mean in te richten waarbij zij wel continu over de hoogst mogelijke kwaliteit kunnen beschikken. Er is veel expertise in de markt aanwezig, maar deze is niet eerder formeel gebundeld.’

related partner content for mobile comes here

De Dutch PR Group verleent klanten ondersteuning in zowel het ontwikkelen van communicatie en pr-strategieën als in het selecteren en aansturen van gespecialiseerde bureaus. Het voordeel van één centraal aanspreekpunt is, aldus Maussen, dat deze de samenhang in de diverse communicatieactiviteiten kan bewaken en waar nodig aanscherpen.

De Dutch PR Group en haar eigen bureaus – Maussen Communications & Public Relations, Maussen Mediatraining, Leads PR en Salon Waldorf (voorheen M*PR) – werken sinds een aantal jaren voor diverse opdrachtgevers uit binnen- en buitenland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in