Overslaan en naar de inhoud gaan

C-Roots biedt hulp aan 'goede organisaties'

Heb je een organisatie waar het evenwicht tussen People, Planet en Profit vooropstaat? Wil je iets positiefs veranderen, iets in beweging…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

C-Roots is een Amsterdams bureau dat strategieën en concepten ontwikkelt voor marketing, communicatie, cultuur en innovatie. Danique Gunning, Strategy & Project Management at C-Roots: 'We hebben deze actie bedacht omdat we graag iets goeds willen doen. Goed-doen is namelijk deel van onze filosie. En hoe kunnen we nou beter iets goeds doen dan doen waar we goed in zijn? Voor ons bureau betekent dat dat we vierentwintig uur concrete hulp aanbieden waarmee je vooruit kunt in je maatschappelijk verantwoorde strategie. Hierdoor kunnen we meer betekenen op dit gebied dan door bijvoorbeeld te werken met gerecycled papier. In één dag en nacht verdiepen wij ons in de identiteit van jouw organisatie(merk), de wereld waarin je je beweegt, je dromen en ambities en de obstakels die je tegenkomt. Vervolgens formuleren en visualiseren we de beste ideeën en strategischeadviezen voor de toekomst in een fraai Goods from the Roots-rapport. Dit zullen we ’s ochtends met sterke koffie aan jou en je collega’s presenteren.'

related partner content for mobile comes here

Hoe kom je in aanmerking voor Goods from the Roots?
Gunning: 'Belangrijkste voorwaarde is dat je de drang en het lef hebt om iets nieuws in gang te zetten en daarbij graag de professionele creatieve support van ons bureau wilt gebruiken. Omdat we maar enkele aanvragen kunnen honoreren, vragen we je een korte motivatie te sturen met daarbij een profiel van je organisatie. Kijk op voor de volledige uitleg. Mail de naam van je organisatie plus motivatie en korte samenvatting van de huidige situatie en gewenste volgende stap dan aan danique@c-roots.com.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in